Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с оборотите на жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с оборотите на жтд

    тъй като не намерих подобна тема реших да пусна нова става въпрос за 1,9 жтд на 145 купе 2000 година проблема е следния като покарам малко колата и спра на място почва едно леко поклащане на оборотите и все едно работи на 3 цилиндъра гася я и паля отново и заработва перфектно не всеки път го прави но много ме дразни все едно почва да чука.егр-ра е изолиран но и преди това го правеше имаше записана грешка дебитомер оказа се сцепен въздоховод и го управихме но отвреме на на време се проявява този проблем на скоро ми светна за малко и лампичката под форма на душче но изгасна горивния е сменян преди 1500 км въздушния не съм го гледал но не вярвам той да е виновника ако някой е имал подобен проблем да сподели

  • #2
    Прегледай дюзите
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      трябва защото почна да гори ужасно много вярно че загрява до 70градуса но сега в студа почти си удвои разхода а не е чак толкова студено ще слагам от рено че нашите доста скъпички

      Comment


      • #4
        Тя и моята Алфа загрява до 70 градуса,ако карам дълго време градско тогава дига 80 градуса,според мен няма смисъл да слагаш друг термостат....то времето стана студено и затова загрява по малко....А за това,че мени обороти може да е от много неща по добре я закарай да ти направят една диагности в някой сервиз...
        Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

        Comment


        • #5
          И защо да няма смисъл да се слага друг термостат???
          Явно сте за смяна на термостат и двамата. Вярно, че е 100+ лв термостатът, но тези коли си искат необходимата поддръжка.
          Иначе колегата сигурно има и някоя дюза за смяна, но на първо време препоръчвам употребата на препинателни знаци, че тея постове просто не стават за четене.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Ако е дюза не трябва ли да пуши повечко.

            Comment


            • #7
              Пробвай първо с двутактово масло в горивото и се убеди, че връща всичкото излишно гориво в резервоара
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                Днеска пробвах с масло двутактово няма разлика но съм минал само 10 км.Имам съмнения да не преди мен някой да не се е опитвал чипосвал и да е объркал нещата за това да претриса от време на време,защото като угася и запаля на ново проблема изчезва и след време пак се появява.Понеделник ми обещаха да я погледна по компетентни хора с апаратура,сам няма да се справя явно.

                Comment


                • #9
                  след 60 километра каране забелязах ефекта на масло двигатела стана много тих до сега не го бях чувал да работи така,но проблема с клатенето и тресенето се появава отново малко по рядко от преди но мо има.Възможно ли е някоя дюза да не се движи както трябва и за това да прави така?.....сега маслото и помага и проблема се появява по рядко.Дано утре в сервиза да имат време да я погледнат

                  Comment


                  • #10
                    Колега, защо не сложиш някаква добавка да прочисти дюзите!
                    Alfa 166jtd,1999

                    Comment


                    • #11
                      зареждам по малко и за това с добавки не съм се занимавал до сега незнам кои са качествени да не стане по зле.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                        зареждам по малко и за това с добавки не съм се занимавал до сега незнам кои са качествени да не стане по зле.
                        Покарай с маслото, 60 км са прекалено малко, но щом си усетил ефекта...
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          Днеска бях на диагностика колата имаше натрупани грешки по думите на диагностика проблемите идват от слабия акумулатор а горенето идва от термостата.Има и вероятност за прехвърлил зъб но ще стане ясно при смяната на ремъка.

                          Comment

                          Working...
                          X